مجموعه فرهنگی مذهبی امام موسی بن جعفر (ع)

مسجد امام موسی بن جعفر (ع) شوش دانیال

مجموعه فرهنگی مذهبی امام موسی بن جعفر (ع)

مسجد امام موسی بن جعفر (ع) شوش دانیال

دعای هفتگی ندبه مسجد موسی بن جعفر (ع)

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹ ب.ظ

با سلام و خسته نباشید به بازدید کنندگان محترم

مراسم هفتگی دعای ندبه مستقر در مسجد امام موسی بن جعفر (ع) به آدرس شوش دانیال (ع) خیابان مقداد مسجد امام موسی بن جعفر (ع) منتظر قدوم مبارک شما می باشد .

موفق و پیروز باشید .


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۵

نظرات  (۴)

با سلام وخسته نباشید

سلام من بچه مسجد موسی بن جعفر شوش هستم که اسمم رضا......تمام باتشکر از مسشجد موسی بن جعفر شوش دانیال
۱۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۱۷ رضا رومیانی
سلام اگه میشه اردوبذارین
۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۹ محمد حسن بارانی
سلام من بچه مسجد موسی جعفر شوش دانیال هستم من در جلسات نونهالن مسجد هستم و تشکر میکنم از مسجد موسی بن جعفر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی